Helsinkilöityminen takana! Mukavaa vaikkakin raskasta hommaa välillä tuo lomailu.

Käytiin katsomassa Boycottia, tuota 80-luvun ihmettä. Minä olen liian nuori ymmärtämään moisesta musiikista mitään, mutta pääsinpäs ekaa kertaa käymään legendaarisella Tavastialla.

boycott @ tavastia

Toisena iltana oli sitten minun mielimusiikin vuoro, ja mentiin katsomaan ah, niin ihanaa Lauri Tähkä & Elonkerjuu -orkesteria. Ette kuule uskokaan kuin hyvä keikka oli! Meikäläinen oli ihan hurmoksessa! Ja mies osti mulle yllärinä vielä bändin paidankin! Parhautta!

Tietenkin kirpparoitiin ja shoppaloitiin. Kiitti Annille vinkistä, nyt Valtterikin tuli tsekattua!

Käytiin me "katsomassa" formuloita, mutten minä oikeasti mitään nähnyt, oli pari muutakin tullut katsomaan samaista tapahtumaa.

formularyysistä

Ja Lintsillä käytiin yksi kierros maailmanpyörässä, muihin vehkeisiin ei uskallettu mennä.

maailmanpyörä

Kivaa oli!