Haluaisin otsikon mukaisen version Mentalwearin paidasta. Ei, en ole väsynyt lapsipuoliin, vaan ihan muuten vaan väsynyt. Uudelleenviritetty slogan vaan jotenkin sopisi tähän tunnelmaan näin äitienpäivän kynnyksellä. Voinko minä muuten viettää sunnuntaina äitipuolipäivää? Noh, kotona sanoivat, että voivat viedä minut äitienpäivälounaalle, mutta mun pitää maksaa ite :D Että kait siinä on sitä äitipuolienpäivää kerrakseen.

Mutta siitä väsymyksestä. Olen sellainen ihminen, että fyysinen kipu alkaa minua jostain syystä aina väsyttämään. Oli mikä paikka tahansa kipeänä, pää, maha, käsi tai jalka, menen yleensä nukkumaan. Olen myös erityisen kipuherkkä, joten minkälainen kipuilu vaan vie voimat, ihan fyysisestikin. Niin siis nytkin.

Selkä on siis oikkuillut taas vaihteeksi. Ei pahasti, mutta niin että se syö voimia. Pistää väsyttämään. Minulla on ensi viikon keskiviikoksi aika ortopediselle osteopaatille, käyn kysymässä josko hän osaisi auttaa ongelmissani. Jos ei, niin sitten kait on taas mentävä lääkärin pakeille.

Taidankin lähteä nyt päiväunille.