Viime viikonlopusta kehkeytyi sittenkin oikein kiva, vaikka ensin luulin muuta.

Ensimmäisen puoliskon viikonlopusta nörtteilin. Olen ihan ällikällä lyöty siitä, miten mahtavia ilmaisia softia olen viime aikoina löytänyt. Jo aiemmin löysin sen JAlbumin josta jaksan vieläkin olla ihan tohkeissani. Nyt sitten löysin Googlelta uusia innostuksen aiheita jopa kaksin kappalein.

Google Desktop oli ensimmäinen hämmästyttäjä. Miksei minulle ole tästä kukaan kertonut aiemmin? Nopeus ja käyttömukavuus on häikäisevää.

Toinen potin räjäyttäjä oli Googlen kuva-arkistointiohjelma Picasa. Digikuvaajan ehdoton kaveri. Pysyy kuvat ihan eri tavalla järjestyksessä.

Mietin itsekseni sitäkin, että minä en taidakaan olla kovin hyvä nörtiksi. Kuljen tällä tavalla hieman kehityksen kärjestä jäljessä, enkä todellakaan ole aina ensimmäisenä päivittämässä uusimpia versioita. Pikemminkin kärvistelen vanhoilla versioilla niin kauan kuin ne jaksavat toimia. Minun pitäisi olla äärimmäisen kiinnostunut kaikista alan uusista tuulista vaan kun en pahemmin ole. Kotikonekin on vanhalla win2000:lla varustettuna; kun ei jaksa päivittää. Jokin aika sitten kyllä kävi mielessä josko sen xp:n asentaisi, mutta sitten ajattelin että kohtahan se vista sieltä tulee, että mitäpä tuota hättäilemään. Hävettävää.

Toinen puolisko viikonvaihteesta menikin sitten ihan muissa merkeissä. Ulkoiltiin, laskettiin liukurimäkeä, paistettiin makkaraa ja katseltiin ilotulitusta. Hyvin antinörttimäistä.

Makkaranpaistoa

Ilotulitusta

Ilotulitusta II